Blog o Rozwoju osobistym, Copywritingu i Pozycjonowaniu

Wyjaśniam, jak prosto i skutecznie rozwijać się, pozycjonować strony www oraz zwiększać swoje dochody. Bądźcie ze mną na bieżąco a rozwój osobisty gwarantowany!

Copywriting, Narzędzia SEO, Pozycjonowanie, Social Media

Lista ponad 100 narzędzi e-biznesu. Narzędzia E-Commerce na wyciągnięcie ręki!

lista-narzedzi-e-commerce-narzedzi-e-marketingu-narzedzi-e-biznesu-dla-pozycjonera-copywritera-bloggera

Zarządzanie biznesem e-commerce to prawdziwe wyzwanie, szczególnie dla początkujących właścicieli firm i przedsiębiorców. Każdy z nich chciałby wyszkolić się na specjalistę od sprzedaży, reklamy, marketingu i social media. Dodatkowo chcieliby znać cenne oprogramowanie komputerowe i mobilne. Opanowanie tego wszystkiego wymaga poświęcenia wiele czasu, pracy, środków i wysiłku. Właśnie dlatego przygotowałem dla Was przydatne narzędzia e-commerce .

Takie narzędzia świetnie sprawdzają się do prowadzenia sklepów internetowych, e-biznesu i pozycjonowania stron internetowych. Na liście pojawiają się narzędzia proste i bardziej skomplikowane. Tak duża ilość pozwala Wam na wybór tych narzędzi, które będą dopasowane do indywidualnych potrzeb Waszego biznesu i pracy.

Jestem przekonany, że znajdziecie przynajmniej kilka narzędzi, które uproszczą Wam zarządzanie sklepem internetowym, stroną www a nawet blogiem i pozwolą zaoszczędzić wiele cennego czasu. Dodatkowo część z tych narzędzi będą mogły poszerzyć zakres Waszych umiejętności i usług.

Lista ponad 200 darmowych narzędzi marketingowych jest podzielona według kilku kategorii, które ułatwią Wam ich wyszukiwanie. Postarałem się o jej uporządkowanie od najważniejszych narzędzi, do mniej potrzebnych (ale pamiętajcie, że to tylko moja skromna ocena, wszystko zależy od indywidualnych potrzeb i oczekiwań Waszego biznesu).

Na początek 🙂

Zachęcam do obserwowania bloga o copywritingu, seo i pozycjonowaniu stron www

Zachęcam do obserwowania bloga. Zapisz się po prawej stronie bloga, a prezenty wyślę Ci na emaila 🙂 Obserwuj także kanał na YT i dołącz do grupy wsparcia na Facebooku! Do usłyszenia!

Narzędzia E-commerce – Kategorie:

narzędzia e-commerce, copywriter-cennik-narzedzie-e-biznesu-e-commerce-e-marketingu-copywriting-pozycjonowanie-i-projektowanie-stron-internetowych

  1. Content Marketing – narzędzia stosowane podczas tworzenia, zarządzania i publikowania treścią w sieci,
  2. Narzędzia Analityczne – narzędzia pozwalające na analizę funkcjonowania każdego biznesu w sieci i obsługę e-sklepów,
  3. SEO – narzędzia służące do dokładnej analizy i poprawy pozycji stron internetowych w wyszukiwarkach,
  4. Social Media – narzędzia stosowane do zarządzania kontami na wielu portalach społecznościowych,
  5. Optymalizacja strony – narzędzia do przeprowadzania diagnostyki, oceny i analizy parametrów, które decydują o szybkości ładowania się strony i doświadczeń użytkowników,
  6. Narzędzia e-commerce Techniczne – poprawiające obsługę e-sklepów,
  7. Narzędzia e-commerce Biznesowe – upraszają prowadzenie biznesów, księgowości, tworzenie wzorów dokumentów i nadawanie przesyłek,
  8. SEM – narzędzia e-commerce ułatwiające zarządzenie płatnymi reklamami w wyszukiwarkach internetowych,
  9. Research – źródła praktycznej wiedzy o e-commerce i prowadzeniu biznesu + dodatkowe wskazówki,
  10. Obsługa klienta – narzędzia i aplikacje poprawiające obsługę klienta,
  11. Banki Zdjęć – serwisy zapewniające darmowy dostęp do zdjęć,
  12. Grafika – narzędzia e-commerce szczególne polecane do pracy ze zdjęciami i filmami + aplikacje cenne w tworzeniu designu stron www,
  13. Komunikacja wewnętrzna – narzędzia poprawiające skuteczność komunikacji wewnątrz działalności,
  14. Email Marketing – narzędzia e-commerce usprawniające komunikacje z klientem.

Content marketing:

content-marketing-przedstawia-narzedzia-e-marketingu-e-biznesu-e-commerce-dla-copywritera-bloggera-pozycjonera-i-projektanta-stron

  • Duplichecker.com – narzędzie online do sprawdzania unikalności tekstów, naszych bądź tych, które uzyskaliśmy od kogoś. Dodatkowo pozwala nam sprawdzić czy teksty na naszej stronie nie zostały skopiowane przez konkurencję. (podobne narzędzie to: Copy Scape, Plagspotter)
  • Buzzsumo – wyszukuje najlepszy content dla tematu tekstu. Prezentuje nam dane o popularnych postaw i trendach, które pojawiają się na portalach społecznościowe. Stanowią one inspirację do kolejnych tekstów, które zostaną pozytywnie odebrane w sieci.
  • Hemingway – narzędzie do sprawdzania jakości tekstu i jego poprawności.
  • Coshedule – analizuje tytuł tekstu biorąc pod uwagę jakość dobranych słów. Dzięki niemu nauczymy się tworzyć tytuły, które przyciągają uwagę i wzbudzają emocje.
  • Content Idea Generator – narzędzie wykorzystywane przez osoby szukające inspiracji do pisania. Wystarczy podać temat tekstu, który chcielibyśmy przygotować, a otrzymujemy listę przykładowych tytułów artykułu.
  • Medium – działa w oparciu o portale społecznościowe, zapewniając dostęp do interesujących nas artykułów, które mogą stanowić dla nas dużą inspirację do pisania.
  • Ilys – motywuje nas do pisania tekstów. Po zaznaczeniu pożądanej liczby słów tekstu, który chcemy uzyskać, narzędzia nie możemy wyłączyć, zapisać ani edytować, zanim tej liczby słów nie osiągniemy.
  • Disqus.com – narzędzie pozwalające na budowanie odpowiednich relacji z komentatorami i czytelnikami naszych tekstów. Dzięki niemu uczymy się angażować czytelnika i utrzymywać z nimi pozytywne relacje przez długi czas.
  • Google Alerts – narzędzie monitorujące sieć w celu wyszukania atrakcyjnych treści, na podstawie wybranego tematu. Zapewnia nam dostęp do najnowszych artykułów z nimi związanych. (podobne możliwości posiada narzędzie Talk Walker – lecz jego możliwości są mniej rozbudowane).
  • Feedly – zbiera informacje z wybranych przez nas stron internetowych i przedstawia je w jednym miejscu, w postaci tablicy, ułatwiając nam przeglądanie najlepszych dla nas newsów.
  • Icon Finder – wyszukuje darmowe ikony, które możemy zastosować na swojej stronie internetowej, blogu. Przydatne podczas tworzenia grafiki na stronie.
  • Meme Generator – narzędzie do generowania memów. Świetnie sprawdzający się do uzupełnienia treści na blogu i portalach społecznościowych.
  • Paper.Li – ułatwia publikowanie postów z FB, Twittera, Google+ lub stron www w postaci własnej gazety online. Świetnie się sprawdza do podzielenia się z innymi odpowiednią dla nas treścią, w automatyczny sposób.
  • Pocket – zapisuje nasze artykuły, do których możemy później wracać. Narzędzie to pełni rolę wirtualnej kieszeni, do której możemy zaglądać z każdego miejsca i urządzenia.
  • Ruzzit – narzędzie wyszukuje dla nas najbardziej popularne treści, zwracając uwagę na takie parametry, jak ilość polubień i udostępnień.
  • Quick Sprout – podpowiada nam, jak stworzyć skuteczniejszy content, który przyczyni się do zwiększenia ruchu na stronie i dotarcia do większej ilości odbiorców.
  • Scoop.It – narzędzie ułatwia nam wyszukiwanie i dzielenie się treścią. Jedno kliknięcie przyczynia się do opublikowania go na wszystkich blogach, kanałach społecznościowych i stronach.
  • SocialCrawlytics – po wpisywaniu adresu strony otrzymujemy listę najczęściej udostępnianych wpisów. Pozwala przekonać się, co najbardziej interesuje nasze grupy odbiorcze.
  • Slideshare – narzędzie z bogatą ilością prezentacji multimedialnych. Świetne przy wyszukiwaniu różnorodnych i przydatnych informacji.
  • Story Wars – narzędzie ułatwia nam dokończenie tekstu. Polega na tym, że to użytkownicy piszą zakończenia i głosują na najlepsze. Pozwala to nam otrzymać zakończenie artykułu za darmo, a zarazem przekonać się, co tak naprawdę interesuje naszych odbiorców, czytelników.
  • ZenPen – edytor tekstu dostępny online, do którego zawsze mamy dostęp.
  • Upcloseandpersona – narzędzie do tworzenia profilu odbiorców naszych treści. Po wypełnieniu szczegółowej ankiety dowiadujemy się, kto mógłby być zainteresowany naszymi treściami.

Analiza Techniczna

narzędzia e-commerce to analiza techniczna dla copywritera, pozycjonera, bloggera, projektanta stron internetowych

  • Google Analytics – narzędzie zalecane przez firmę Google. Gwarantuje nam monitorowanie niemalże wszystkich informacji na temat naszej strony i ruchu użytkowników, którzy się na niej pojawiają. To narzędzie jest coraz bardziej rozbudowywane.
  • Alfascreen – narzędzie to ułatwia nam zbieranie cennych informacji na temat naszej strony internetowej (seo, statystyk, nagrywania użytkowników itp.)
  • Piwik – pozwala na kompleksową analizę naszych danych strony, internetu, wskaźników dla e-coomerce i serwerów.
  • Nibbler – narzędzie darmowe pozwalające przeprowadzanie tekstów naszej strony, na podstawie seo, social media, technologi i wielu innych parametrów.
  • The Internet In Real Time – ułatwia nam obserwowanie internetu w czasie rzeczywistym, dając dostęp do takich danych, jak: liczba nowo utworzonych kont na portalach społecznościowych, wyświetlenia na kanale YouTube, liczby nowych postów, ilości zakupów w Amazonie i wiele innych.
  • SumAll – zapewnia podsumowanie na temat danych o portalach społecznościowych (social media), email marketingu, odwiedzinach strony i płatnościach.
  • SiteTrail – narzędzie gwarantuję dokładną analizę strony pod względem odwiedzin na stronie, social media i profili odwiedzających użytkowników.
  • Brand24 – jedno z najskuteczniejszych narzędzi monitorujących sieć i portale społecznościowe, czyli social media. Każdy nowy użytkownik otrzymuje 14-dniowy darmowy test na wszystkie funkcje.

Banki Zdjęć

banki-zdjec-narzedzia-e-biznesu-e-marketingu-e-commerce-dla-pozycjonera-copywritera-bloggera-projektanta-stron-internetowych

  • Pixabay.com – bank darmowych zdjęć, które możemy wykorzystać do prowadzenia bloga, a nawet na nasze strony firmowe (podobne: Snapographic, Jay Mantri, Jéshoots, Kaboompics, Magdeleine , Picjumbo, Picography, Lock & Stock Photos, Stock Up, Stocksnap, Stokpic, Unsplash)
  • All The Free Stock – podobnie, jak pixabay bank darmowych zdjęć, jednak rozszerzony o wideo i ikony (podobne: Splashbase,
  • Cupcake – darmowe zdjęcia, których autorem jest Jonas Nillsson Lee.
  • CG Textures – baza darmowych tekstur, takich jak: ceglany mur, trawa i wiele innych.
  • Designers Pics – to darmowe zdjęcia do użytku komercyjnego i osobistego.
  • Free Images – bank darmowych zdjęć, czyli najlepsze miejsce podczas tworzenia stron internetowych i treści naszych tekstów, artykułów.
  • Flickr Creative Commons – obszerna baza darmowych zdjęć z Flickr.
  • Foter – wyszukuje i dodaje darmowe zdjęcia do naszych stron, np. bloga, strony firmowej, sklepu internetowego.
  • Foodie’s Feed – wysokiej jakości darmowe zdjęcia żywności – wysoka rozdzielczość.
  • Gratisography – wysokiej jakości darmowe zdjęcia, których autorem jest Ryan McGuir.
  • Getrefe – darmowe zdjęcia do użytku komercyjnego.
  • MMT – darmowe zdjęcia, których autorem jest Jeffrey Betts.
  • Paul Jarvis – wysokiej jakości zdjęcia za darmo. (podobne: Raumrot)
  • Pexels – najlepsze zdjęcia zlokalizowane w jednym miejscu.
  • New Old Stock – darmowe zdjęcia Vintage, pochodzące z publicznych archiwów historycznych.
  • Nazwai – bank darmowych filmów i materiałów filmowych, kręconych w jakości HD.
  • Moweast – darmowe zdjęcia, których autorem jest portugalski podróżnik, zwiedzający wschód.
  • ISO Republic – darmowe zdjęcia w wysokiej rozdzielczości, polecane dla agencji reklamowych i kreatywnych oraz osób wysilających się w tych branżach.
  • Little Visuals – gwarantuje uzyskiwanie 7 zdjęć każdego tygodnia na email.
  • Startup Stock Photos – darmowe zdjęcia o głównej tematyce Startup.
  • The Pattern Library – bank darmowych wzorów, gotowych do wykorzystania i stanowiących inspirację.
  • Travel Coffee Book – bank zdjęć o tematyce podróże.

Email Marketing

email-marketing-narzedzia-e-biznesu-e-commerce-dla-copywritera-pozycjonera-projektanta-stron-internetowych-bloggera-przedstawia-copywriter-cennik-i-copywriting

  • Boomerang – organizuje wysyłkę email, planując czas, treść i odbiorców.
  • Foundation For Emails – narzędzie do tworzenia wiadomości email językiem HTML.
  • Banana Tag – śledzi czy emaile (z gmaila i outlooka) zostały otworzone przez odbiorców. Przydaje się do analizowania efektywności przeprowadzanych kampanii mailingowych.
  • Flashissue – narzędzie do projektowania nowoczesnych maili. Dodatkowo pozwala na tworzenie bazy mailingowej i śledzenie rezultatów kampanii mailingowych.
  • GetResponse – jedno z najlepszych narzędzi do email marketingu i newslettera. Odwołuję do artykułu „Najlepsze narzędzie email marketingu„.
  • Klaviyo – gwarantuje utworzenie spersonalizowanych treści i bazy odbiorców, narzędzie polecane do email marketingu.
  • Hello Bar – umożliwia zwiększenie email subskrybentów, bazy mailingowej.
  • Lyris Content Checker – sprawdza treść emaili pod względem spam rate. Dzięki temu mamy pewność, że wiadomości dotrą do naszych odbiorców w odpowiednie miejsca.
  • MailerLite – świetne narzędzie pozwalające na budowanie bazy emailingowej i przydatne do wysyłania kuponów czy newslettera. Do 1000 subskrybentów w pełni darmowe 🙂
  • Rapportive – narzędzie pozwala na dodanie do skrzynki Gmail informacji z LinedIN. Pozwala to nam poznać dane zawodowe naszych nadawców wiadomości.
  • Mailtester – dzięki niemu otrzymujemy informacje na temat każdego adresu email. Pozwala nam sprawdzić autentyczność pewnych odbiorców i nadawców.
  • Remarkety – łączy email marketing z retargetingiem.
  • Soundest – narzędzie przydatne do email marketingu, wysoko oceniane przez użytkowników.
  • Scope – umożliwia publikowanie emaili w przejrzystej i wysoce estetycznej postaci.
  • Spam Test – sprawdza czy wiadomość nie zostanie potraktowana jako spam.
  • Unroll.Me – organizator skrzynki odbiorczej. Pozwala nam uporządkować, które wiadomości mają być na widoku.

Komunikacja wewnętrzna

komunikacja-wewnetrzna-jako-narzedzia-e-biznesu-narzedzia-e-marketingu-narzedzia-e-commerce-dla-pozycjonera-copywritera-projektanta-stron-internetowych-i-bloggera

  • Concept Board – narzędzie działa jako wirtualna tablica, która przydaje się do tworzenia wspólnych projektów. Można do niej dołączać tekst, grafikę, notatki i wszelkie uwagi.
  • Bounce – narzędzie umożliwia wspólne dzielenie się uwagami na temat stron internetowych. Wykonuje zrzut ekranu wraz z naszymi uwagami w postaci linka, którym dzielimy się z innymi.
  • Hipchat – otwarty i bezpieczny komunikator dla każdej firmy. Pozwala zaoptymalizować pracę między pracownikami.
  • Listy.ly – narzędzie przydatne do tworzenia i dzielenia się materiałami, zainteresowaniami.
  • Join.me – przydaje się do tworzenia wirtualnych spotkań. Najlepsze narzędzie do przeprowadzenia wideokonferencji, wraz z możliwością dzielenia się obrazem z naszego monitora (tzw. Screesharing).
  • Slack – narzędzie przydatne do dzielenia odbiorców email na odpowiednie zespoły projektowe, pozwalające na dostarczanie wiadomości do odpowiednich osób czy pracowników.
  • Trello – stosowane do tworzenia zespołów projektowych pracujących nad tablicami wirtualnymi, na które mogą nanosić odpowiednie notatki.

Grafika i Design

grafika-design-strony-landing-page-to-narzedzia-e-marketingu-e-biznesu-e-commerce-dla-pozycjonera-copywritera-blogera-i-projektanta-stron-www

  • Awesome Screenshot – tworzenie i przechowywanie screenshotów.
  • 0 to 255 – pełni rolę narzędzia e-commerce do dobierania kolorów. Pozwala nam wybrać konkretny kolor i poznać jego wszelkie odcienie. Dzięki temu łatwo nam wybrać ten najlepszy, spełniający nasze wszelkie oczekiwania.
  • BeFunky – edytor zdjęć online, czyli narzędzie przeznaczone do obróbki zdjęć – proste i efektowne.
  • Animoto – aplikacja umożliwiająca przygotowanie krótkich i ciekawych filmików.
  • ColourLovers – spełnia funkcję narzędzia e-commerce przydatnego do tworzenia wielu palet kolorów.
  • ColorZilla – przydatne rozszerzenie do przeglądarki umożliwiające zidentyfikowanie każdego wybranego koloru pojawiającego się na stronie.
  • Colorful Gradients – zbiór najpiękniejszych i najlepszych gradientów w internecie. Świetne źródło pomysłów na stworzenie ciekawego wyglądu strony.
  • Canva – program do szybkiego tworzenia grafik, przeznaczone dla początkującego grafika komputerowego.
  • Compressor – narzędzie do zmniejszenia wysokiej rozdzielczości zdjęć, z zachowaniem wysokiej jakości obrazu. Pozwala na przyśpieszenie działania i ładowania każdej strony internetowej.
  • Couleurs – narzędzie przechwytuje i zapisuje kolory pojawiające się na ekranie komputera, tabletu bądź telefonu.
  • Coolors – generator schematów kolorów, intuicyjna obsługa i proste działanie.
  • Desinion – narzędzie do oceny kilku pomysłów na design strony. Dzięki niemu poznajemy opinię internautów.
  • DaFont – wyszukuje nowe i popularne czcionki, przeznaczone w większości do dowolnego użytku. Pewne czcionki nie są przeznaczone do użytku komercyjnego.
  • Design Seeds – narzędzie pozwala wyszukać odpowiednie palety kolorów, dopasowane tematycznie.

Research

research-jako-narzedzia-e-commerce-e-biznesu-e-marketingu-dla-blogera-copywritera-pozycjonera-i-webmastera

  • Survey Monkey – kreator online do przygotowywania spersonalizowanych ankiet. Jest skutecznie zintegrowanych z innymi aplikacjami. Pełni rolę doskonałego narzędzia, dzięki któremu zbieramy informacje o naszym biznesie.
  • Three Cents – aplikacja mobilna dostępna na systemach iOs do przygotowywania ankiet i dzielenia się nimi.
  • Type Form – narzedzie do tworzenia ankiet, formularzy i kwestionariuszy. Umożliwia zdobycie większej ilości odpowiedzi.
  • Tally – wydajny i prosty kreator do tworzenia ankiet, bardzo łatwy w obsłudze.
    User Report – narzędzie do tworzenia szybkich i prostych ankiet na stronach internetowych.
  • Quora – serwis udziela nam odpowiedzi na wszystkie pytania. Pełni zadanie banku pytań i odpowiedzi ze wszystkich dziedzin nauki.
  • Blab – serwis bogaty w wykłady, konwersacje i lektoraty na żywo. Stanowi dla każdego cenne źródło informacji o różnorodnej tematyce i platforma do wyszukiwania kontaktu z osobami, które są zainteresowani naszym biznesem / działalnością.
  • FAQfox – ukazuje nam pytania użytkowników odwiedzających naszą stronę www. Serwis jest bogaty w cenne artykuły o problemach związanych z działaniem strony i ich rozwiązywaniem, obsługą klienta.

SEM

sem-czyli-narzedzia-e-marketingu-e-commerce-b-biznesu-dla-copywritera-blogera-pozycjonera-i-webmastera

  • SEMrush – narzędzie do przeglądania strategii marketingowej naszej konkurencji. Ukazuje ich sposoby na pozycjonowanie, zakres reklamy i linki sponsorowane. Pozwala stworzyć dokładne i przejrzyste raporty, z informacji łatwo dostępnych w sieci.
  • Adwords Performance Grader – narzędzie do oceny jakości kakmpanii Google Adwords. Umożliwia przygotowanie precyzyjnego audytu, z którego wynikia, jakie rzeczy należy również poprawić.
  • Bing Ads Performace Grader – podobnie, jak powyższy, ocenia kampanie reklamowe, tym razem Bing Ads.
  • Adwords Editor – pozwala na zarządzanie wieloma kampaniami Google Adwords. Dzięki niemu zarządzanie nimi okazuje się o wiele prostsze i wygodniejsze.
  • Bing Ads Editor -podobnie, jak wyższy, jest to narzędzie przygotowane do zarządzania wieloma kampaniami Bing Ads.
  • Phrase Builder – narzędzie do budowania fraz dla kampanii SEM. Potrzebne są tylko wybrane słowa, po czym ukazuje się gotowa lista utworzonych z nich fraz. Gwarantuje to dużą oszczędność czasu.

copywriter-copywriting-pozycjonowanie-stron-internetowych-pozycjonowanie-stron-www-narzedzia-e-biznesu-e-marketingu-e-commerce                                                                            Takie narzędzia E-commerce pozwolą Wam prowadzić biznes internetowy na jeszcze wyższym poziomie. Jeśli proponujecie dodać do listy dodatkowe narzędzia, to koniecznie napiszcie o nich w komentarzu 🙂

 

Na koniec 🙂

Zachęcam do obserwowania bloga o copywritingu, seo i pozycjonowaniu stron www

Zachęcam do obserwowania bloga. Zapisz się po prawej stronie bloga, a prezenty wyślę Ci na emaila 🙂 Obserwuj także kanał na YT i dołącz do grupy wsparcia na Facebooku! Do usłyszenia!

Podziel się z innymi 🙂

41 Komentarzy

  1. kawał dobrej roboty nad tym artykułem!

  2. Dziękuję. Niedługo pojawi się lista kolejnych 100 narzędzi 🙂 W początkowej fazie miał być artykuł o 200 narzędziach e-commerce, ale uznałem, że podzielę to na 2 części. I tak oto już pierwszą z nich mogę się podzielić, a nad następną jeszcze pracować.

  3. Jagoda Bernat

    Ciekawy artykuł, bardzo przydatny. Dzięki! 😉

  4. Ja obecnie do sprawdzania tekstu używam Language Tool, ale chętnie wypróbuję też Hemingway’a 🙂

  5. Przyjemność po mojej stronie. Pozdrawiam!

  6. Zachęcam, może pod pewnymi względami okaże się lepszy 🙂

  7. Dodaję notkę do zakładek. Część narzędzi znam i używam, część jeszcze nie 🙂

  8. Wow… Bardzo kompleksowy wpis 🙂 Super! Dzięki 😀

  9. Cieszę się, zapraszam na kolejny wpis o narzędziach e-commerce, który jest w przygotowaniu 🙂

  10. Super, ponieważ niedługo dodaję nowe narzędzia 🙂

  11. Fru

    Szacun! Totalne kompendium narzędzi e-commercowych 🙂 Jeśli chodzi o banki zdjęć to bardzo fajny jest też passel.co.

  12. Alfascreen to chyba coś, co obczaję dokładniej, szukałam czegoś w tym stylu 🙂

    Bardzo merytoryczny tekst, nic dziwnego, że chciałeś to porządnie napisać.

  13. Dziękuję, niedługo będzie mała aktualizacja, więc oczywiście dodam i passela.

  14. Cieszy mnie Wasz pozytywny odbiór. Zabieram się za przygotowanie wpisu o kolejnych narzędziach.

  15. Lalo.mama

    I jak ja, mały robaczek, mam to wszystko ogarnąć 🙂

  16. Powoli, tak będzie najlepiej 🙂 Możesz wykorzystać na początek kilka programów, które najbardziej Ci się przydadzą. A z czasem poznać inne.

  17. Danuta

    Dobra robota.

  18. Cieszę się, że udało mi się pomóc. Niedługo pojawi się lista kolejnych przydatnych narzędzi, więc zapraszam ponownie za jakiś czas 🙂

  19. Paulina (Careta)

    Prawdziwa kopalnia wiedzy 🙂 Zawarłeś taką ilość wartościowych informacji, że nie dałam rady przeczytać wszystkiego do poduszki. Ale zakładka zapisana – będę testować i korzytać 🙂 Dzięki za ten artykuł:)

  20. Dziękuję, udało się – choć wymagało to ode mnie sporo wysiłku. Nie mam zamiaru się poddawać, ponieważ już niedługo umieszczę wpis o kolejnych przydatnych narzędziach, więc zapraszam ponownie 🙂

  21. ANIA BLOGUJE.

    Ciekawy artykuł

  22. Przydatny post, tylko jak na mój gust za długi. Szkoda że nie podzieliłaś na dwie części – łatwiej przyswajałoby się wiedzę. Tak czy inaczej na pewno skorzystam, mój blog się ucieszy 🙂

  23. Dziękuję. Na 2 części artykuł został podzielony, kolejnych 100 narzędzi jest w przygotowaniu, będą niedługo 🙂 Powodzenia w pozycjonowaniu.

  24. Wpis ląduje w ‚ulubionych’, bo nie spamiętam wszystkich narzędzi, a na pewno będę chciał dużą cześć z nich przetestować w działaniu. Uwielbiam takie zestawienia, dzięki!

  25. To ja dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam 🙂

  26. oooo, kawał dobrej roboty!
    też zapisuję i będę stosować, zwłaszcza te dotyczące narzędzi blogowych 🙂

  27. Dziękuję i zapraszam ponownie 🙂

  28. Slim Size Me

    Bardzo pomocny wpis, jest co testować. Dziękuje 🙂

  29. To ja dziękuję i zapraszam ponownie 🙂

  30. To ja dorzucę jeszcze simpleimageresizer.com – jedyne jak dotąd używane przeze mnie narzędzie, które tak optymalizuje obrazki, że google page insights nie ma zastrzeżeń co do ich wielkości.

  31. Świetne zestawienie, bardzo mi się przydało. Kilku z tych narzędzi używam, ale kilku innych zupełnie nie znałam.

  32. Cieszę się, że mogłem pomóc. Zapraszam częściej 🙂

  33. Dziękujemy za rozbudowanie wpisu o kolejne przydatne narzędzie seo 🙂

  34. Dziewczynka jak malinka

    Bardzo ciekawy artykuł, na pewno skorzystam z niejednego z tych narzędzi 🙂

  35. Dziękuję i zapraszam jak najczęściej 🙂

  36. Super, w takim razie zachęcam do upraszczania swojej pracy i życia 🙂

  37. Edyta Mój kawałek podłogi

    Świetna baza wiedzy! W wolnej chwili zagłębię się bardziej, bo widzę, że dużo przydatnych informacji tu znajdę 🙂

  38. Cieszę się, stanowisz dla mnie dalszą zachętę, aby rozwijać ten blog 🙂

  39. Bielecki.es

    Świetny wpis, na pewno znajdę jakieś narzędzia, które pozwolą rozwijać mi bloga. 😉

  40. Powodzenia, na pewno warto 🙂

Odpowiedz

Theme by Anders Norén Przerabiał sam Szymon Owedyk