Reklama w internecie powinna być połączeniem ładnej grafiki, szybkiego ładowania strony internetowej oraz przyciągających uwagę treści. Dobre teksty reklamowe są nieskomplikowane, zaplanowane, zapadające w pamięć.

Copywriting to również slogany reklamowe, hasła, teksty wysyłane mejlami do klientów, treści publikowane na ulotkach, plakatach oraz materiałach promocyjnych.

Jak ważne teksty reklamowe?!

jak ważne są teksty reklamowe w pozycjonowaniu firmy

To właśnie tekst reklamowy decyduje o zdobyciu nowego konsumenta. Grafika, animacja i efekty specjalne przykują wzrok, zainteresują, lecz nie poinformują o towarach i aktywności firmy. Zbyt bogata grafika i animacja odciągną czytelnika od treści oraz rozproszą jego uwagę. Dobry tekst jest napisany w tonie pozytywnym, zawiera odpowiednie wyrazy i frazy, jest stworzony w stylu perswazyjnym.

Skuteczny tekst reklamowy jest interesujący (nawet, gdy firma nie jest ogromnie interesująca, to dobry copywriter stworzy o niej wciągającą historię), pouczający, źródłem informacji o przedsiębiorstwie a czasami nawet zabawny. Ludzie cenią, gdy firmy posiadają pewien dystans do siebie i potrafią śmiać się z samych siebie. Śmiertelna powaga jest nudna i odstręcza, a nie zaciekawia.

Takie jest moje zdanie, a co Wy o tym myślicie? 🙂