Blog o Copywritingu, Pozycjonowaniu i Rozwoju osobistym

Wyjaśniam, jak prosto i skutecznie pozycjonować strony www oraz zwiększać swoje dochody. Bądźcie ze mną na bieżąco a rozwój osobisty gwarantowany!

Aktualności, Pozycjonowanie

Przyszłość Platform B2B

przyszłość platform b2b, system b2b, copywriterexpert, copywriter, teksty

Ocenia się, że aktualnie transakcje prowadzone na platformach Business to Business, w skrócie B2B, wynoszą tylko 5% w porównaniu ze wszystkimi transakcjami zawartymi z kontrahentami biznesowymi. Natomiast wartość takich transakcji wynosi ponad 120 mld złotych każdego roku. Oczywiście e-commerce B2B ma jeszcze ogromny potencjał, który nie jest w pełni wykorzystany. Ale z czasem może się to szybko zmienić.

Badania społecznościowe pokazują, że co 3 osoba decyduje się na zakupy internetowe. Ale największe przychody uzyskuje się nie dzięki zakupom takich indywidualnych użytkowników. Zapewniają je transakcje zawierane na tak zwanych platformach, czyli transakcje w pełni biznesowe.

Platforma B2B – praktyczne zastosowanie

system b2b, platforma b2b, business to business, reklama, marketing, copywriterexpert, copywriter pl, teksty

Platforma B2B pełni rolę specjalistycznego systemu informatycznego. Jego zadanie polega na ułatwieniu firmom i przedsiębiorstwom wymianę różnorodnych informacji, wpływa również na poprawę i jakość sprzedaży. Cały proces złożenia i realizacji zamówień jest w pełni automatyczny. Wszystko odbywa się drogą elektroniczną, w internecie, zapewniając stabilne połączenie między wieloma podmiotami gospodarczymi.

Uproszczenie kontaktów handlowych to jedna z najważniejszych zalet systemu „Business to Business”. Kontrahenci na takiej platformie mają do dyspozycji zawsze aktualną ofertę, wyszukiwarkę ofert oraz czytelne katalogi produktów. Do ich dyspozycji jest również rozbudowany system zamawiania produktów. Zamawiając wybrane produkty, za pomocą systemu B2B, śledzą proces zakupu i realizacji.

Platforma B2B to najlepsze rozwiązanie dla:

  • pośredników handlowych
  • producentów
  • hurtowni
  • dystrybutorów

Modele platform B2B

modele platform b2b, teksty reklamowe, business to business, copywriter

Rynek B2B miał swoje początki już na początku XXI wieku, szczególnie poza granicami naszego kraju, szczególnie w USA. Na bieżąco nowości występujące w polskim systemie business to business są zbierane na podstawie badań i analiz tych systemów za granicą. Ułatwia to ich ulepszenie poprzez wprowadzenie specjalnych modeli platform.

Modele platform:

  • platformy sprzedażowe,
  • platformy aukcyjno-przetargowe

Modele sprzedażowe są najczęściej znane w sklepach online, współpracujące tylko z tymi firmami, które są najlepsze dla ich klientów. Aktualne możliwości tej platformy zaleca się dla firm wysilających się na dużym obszarze geograficznym, posiadających rozbudowaną strukturę organizacyjną i współpracujących z różnorodnymi kontrahentami. Taki system pozwala im ułatwić cały proces zakupu i zaopatrzenia.

Platformy aukcyjno-przetargowe to pewnego rodzaju aukcje, które zawarte są między dostawcami. Gwarantuje to również możliwość porównania cen za pomocą wymiany z wybranymi produktami i usługami. Dzięki temu automatycznie generuje się negocjacja, w której dostawcy mogą uczestniczyć.

Modele platformy zmieniają się coraz bardziej w odpowiedni na zmieniającą się sytuację rynkową. Przez co pewne systemy i modele B2B posiadają wspólne ceny, a nawet są mieszane.

Podziel się z innymi 🙂

2 Komentarze

  1. Ocenia się, że aktualnie transakcje prowadzone na platformach Business to Business, w skrócie B2B, wynoszą tylko 5% w porównaniu ze wszystkimi transakcjami zawartymi z kontrahentami biznesowymi. – zaskoczyło mnie to zupełnie. W życiu bym nie powiedział, że tak mało procent korzysta z tej opcji

  2. Możliwe, ze statystyki się w tym kierunku zmieniły. Choć sam nie dostrzegam, aby rynek B2B szedł w górę. Jeśli jednak jest inaczej, to daj znać, a poprawię 🙂

Pozostaw komentarz

Theme by Anders Norén